ijvdd
ijvdd
نويسندگان
لينک دوستان
لينكي ثبت نشده است
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 2
همه : ---

در اين مطلب به اين سوالات مهم و از جمله اينكه از كجا بايد كوهنوردي را شروع كنيد و يك گروه خوب براي اين كار پيدا كنيد، پاسخ خواهيم داد.

داستان جذاب كوهنوردي

ورزش كوهنوردي از جذابيت‌هاي خاص خود برخوردار است. كوهپيمايي در يك هواي دلچسب، در كنار رفقا، به همراه آتش و چاي داغ، در مسير زيبا و به همراه همسفران خوب به صدها مورد از تفريحات بي‌تحرك امروزي كه هيچ فايده‌اي براي انسان دارد، مي‌ارزد. البته فراموش نكنيد كه روحيه شما براي كوهنوردي بايد 100 از 100 باشد و انسان بانشاط و پرانگيزه‌اي باشيد. در ضمن براي اينكه از مسير كوهنوردي خود و بي‌خطر بودن آن اطلاع پيدا كنيد، بايد به همراه يك تيم متخصص و راه‌بلد سفر كنيد. تيمي كه با چم و خم مسير آشنا بوده و به نوعي چند پيراهن بيشتر از شما پاره كرده باشند.

كوهنوردي ورزشي است كه علاوه بر فوايد زيادي كه دارد، ممكن است كه مضرات متعددي را براي شما به وجود بياورد. تيمي متخصصي كه مسئوليت سفر شما را بر عهده دارد، بايد از پس كليه مشكلات بر بيايد. اينجاست كه فرق بين افراد مبتدي و حرفه‌اي مشخص مي‌شود. در واقع متخصصين كوهنوردي اگر نتوانند حلال مشكلات باشند، پس چه فرقي با افرادي دارند كه تا به حال به كوهنوردي نرفتند.

بنابراين سعي كنيد با توري به كوهپيمايي برويد كه امتحان خود را پس داده و اسمش سر زبان‌ها افتاده است. اگر براي مرتبه اول است كه به كوهپيمايي مي‌رويد، از تورهاي كوهنوردي استفاده كنيد. به شما قول مي‌دهيم كه بعد از سفر اول و دوم خود، با كم وكيف مسير آشنا شده و از دفعات بعد خودتان در كوهنوردي حرفي براي گفتن خواهيد داشت.

 

چند نكته مهم در خصوص كوهنوردي

اگر با افراد با تجربه در اين زمينه نشست و برخواست داشته باشيد، متوجه خواهيد شد كه ورزش كوهنوردي صدها نكته ناگفته دارد. از رعايت اصول ايمني گرفته تا تجهيزاتي كه بايد به همراه داشت. مطمئنا اگر با متخصصين اين رشته مشورت كنيد، به شما خواهند گفت كه رعايت نكات ايمني در درجه اول قرار دارد. چرا راه دور برويم! شما براي يك سفر ساده هم بايد نكات ايمني را رعايت كنيد و تجهيزات كافي را به همراه خود ببريد. حالا چه برسد به سفري كه امكان بروز مشكل در آن صد چندان است.

اگر بخواهيم به طور كلي در خصوص اين بخش مثال بزنيم، لازم به ذكر است كه شما بايد از جعبه كمك‌هاي اوليه، لباس‌هاي مناسب، موادغذايي كافي، چادر بزرگ و ساير موارد از اين دست برخوردار باشيد. اگر به همراه يك تور خوب به كوهنوردي مي‌رويد، تهيه تمامي تجهيزات براي شما بسيار آسان‌تر خواهد بود. چرا؟ چون تورهاي كوهپيمايي ليست صفر تا صد لوازم مورد نياز كوهنوردي را به شما خواهند داد. همين نكته هم نشان‌دهنده اين است كه استفاده از تورهاي دسته جمعي كوهنوردي چقدر به سود شما خواهد بود.

برگزاري رويدادهاي كوهنوردي در استارتاپ ماركوشيال

شايد از خود بپرسيد كه با چه گروهي سفر كنيم؟ آيا تورهاي كوهنوردي يا باشگاه‌هاي مختلف مورد اعتماد هستند؟ آيا از افرادي متخصص در اين زمينه استفاده مي‌كنند؟ سوالات ريز و درشتي ذهن شما درگير خواهد كرد. چند دليل كاملا واضح براي كوهنوردي با يك گروه يا تور و شركت در رويدادهاي كوهنوردي معتبر وجود دارد. مخصوصا برگزاري رويداد كوهپيمايي دسته جمعي با همكاري استارتاپ ماركوشيال كه در حوزه برگزاري چنين رويدادهايي پيشگام است.

به عنوان مثال:

  • كوهنوردي به تنهايي لذتي ندارد، سعي كنيد كوهپيمايي با افراد متفاوت را تجربه كنيد.
  • در كوهپيمايي دسته جمعي نكات ايمني به درستي رعايت خواهند شد.
  • افراد متخصصي در تورهاي كوهپيمايي وجود دارند كه با مسير كوه‌ها مانند كف دستشان آشنايي دارند.
  • مسئول يا مسئولين برگزاري هر رويداد كوهنوردي، زمان‌بندي درستي را تنظيم مي‌كند. از جمله زمان استراحت و صرف غذا
  • يك تور كوهپيمايي كه از طريق ماركوشيال با آن آشنا شده باشيد، بهترين ليست تجهيزات كوهنوردي را در اختيار شما قرار خواهد داد.
  • در صورت بروز هر نوع مشكلي، مسئوليت حل آن برعهده اعضاي تيم و برگزاركننده رويداد است.

سخن پاياني

هر ورزشي نيازمند يك تيم مربيگري و هدايت‌كننده است و هر رويداد گردشگري نيازمند يك جمع گرم و صميمي است كه همراه ما باشند. با استفاده از ماركوشيال با يك تير چند نشان خواهيد زد و با يك تيم صميمي و متخصص و در عين حال كاربلد به دل كوهستان خواهيد رفت. اگر برگزاركننده تور كوهنوردي هستيد مي‌توانيد در استارتاپ ماركوشيال عضو شده و افرادي زيادي را به تور كوهپيمايي خود جذب كنيد. مطمئن باشيد كه كوهپيمايي دسته جمعي با استارتاپ ماركوشيال يكي از بهترين تجربه‌هاي زندگي شما خواهد شد.

 

 

 

امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۴۴:۲۳ ] [ ijvdd ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی